Ny Renault Master reveal

Renault Master går ind i en ny æra: dens aerodynamiske form, designet i en vindtunnel, markerer et design, der forbedrer effektiviteten. Kombineret med dens nye dynamiske bremsesystem forbruger den 1,5 L/100 km mindre brændstof i dieselversionen dCi 2L¹ og har en 21 % længere kørerækkevidde i E-Tech 100% electric (op til 410 km autonomi²). Kabinen, designet omkring føreren, giver nem adgang til kontrolpanelet og til 10”-skærmen med openRlink og indbygget Google³.
1.625 kg 1.312 mm 40 2 energikilder

 brugbar nyttelast4

åbning i siden

ombygninger produceret 
under Renault-fremstilling

elektrisk eller diesel

¹ måling foretaget i WLTP-cyklus, sammenligning af Master L2H2 3,5T dCi 130 og Renault Master 3 fase 2 Blue dCi 135. Intern Renault-undersøgelse.
² måling foretaget i WLTP-cyklus, sammenligning af Master L2H2 E-Tech 87 kW og Renault Master E-Tech Electric 52 kW. Intern Renault-undersøgelse.
³ Google, Android Auto, Google Maps, Waze og andre mærker er varemærker tilhørende Google LLC.
⁴ Renaults interne undersøgelse af benchmark for brugbar nyttelast (27/10/23) E-Tech version 4t og 87 kWh

ny front med nyt Renault-emblem

aerodynamisk design

1.312 mm skydedørsåbning i siden

robust kølergitter

mobilkontor i kabinen

10" skærm med openR link multimediesystem

aerodynamisk design

designet til høj ydeevne

Hver eneste detalje i Renault Master-varebilens eksteriørdesign blev underlagt krævende vindtunnelanalyser for at forbedre luftstrømshåndteringen og gøre hvert element mere aerodynamisk.

87 kWh optimeret elektrisk batteri

for længere kørerækkevidde

innovativt bremsesystem

for hurtig og dynamisk bremsning, uanset opladningen

ny 9-trins automatisk hydraulisk gearkasse

for øget sikkerhed, komfort og kørerækkevidde med en diesel-drivlinje

410 km

87 kWh E-Tech 100% elektrisk drivlinje kørerækkevidde¹

1 i L2H2 4T-version afventer certificering

2 energikilder tilgængelige

Diesel

Kør længere med den nye Blue dCi-drivlinje, der er velegnet til lange afstande. Med det nye hydrauliske og dynamiske bremsesystem sikrer denne dieselversion, der er aerodynamisk op til luftskærmene, lavere CO2-emissioner og brændstofforbrug: mindre end 195 g/100 km.¹

maksimal ydeevne: 170 hk (125 kW)²

gearkasse: automatisk og manuel

reducerede CO₂-udledninger: fra 194 g/ km³

forbrug: fra 7,5L l/100 km⁴

¹ Blue dCi 105 BVM
² Blue dCi 170 BVA
³ ny Master L2H2 3,5T dCi 105 afventer certificering
⁴ ifølge WLTP-protokollen marts 2023 kan det variere afhængigt af versioner og muligheder

E-Tech 100% electric

Med en energiomkostning der er tre gange billigere, op til 30 % besparelse på vedligeholdelse og nul CO2-emissioner er E-Tech 100% electric overbevisende. To batteriindstillinger tilpasser ydeevnen til dine behov: 40 kWh og 170 km kørerækkevidde, ideel til levering i byen, eller 87 kWh til 410 km, perfekt til længere ture med 35 minutters genopladning for 80 % rækkevidde-gendannelse.¹

maksimal ydeevne: 140 hk (105 kW)²

gearkasse: automatisk

reducerede CO₂-udledninger: 0 g

forbrug
-
¹ ifølge WLTP-protokollen marts 2023, kan variere afhængigt af versioner og muligheder
² for 87 kWh batteri

Master-opbygninger*

*opbygninger kan påvirke forbrugstal og kørsel

 

varevogn

transport af varer og udstyr

stor volumen

transport af varer

tipvogn og lad

byggeri og vedligeholdelse

mandskabskabine

byggeri og vedligeholdelse

platform og chassiskabine

platform til ombygning

1.625 kg¹ nyttelast

Med de bedste præstationer i sin kategori er Renault Master udstyret til produktive arbejdsdage: op til 1.625 kg¹ nyttelast og 2.500 kg trækkapacitet. Gør læsning nemt med den praktiske bageste karm og det optimalt formede lastrum med læssehåndtag. Den største skydedør i sin kategori.
¹ Renault intern undersøgelse benchmark af brugbar nyttelast (27/10/23) E-Tech version 4t og 87 kWh

 

ergonomi og opbevaring

 

komfortabel og praktisk førerkabine

Førerorienteret instrumentbræt med betjening ved fingerspidserne, individuelle komfortable sæder, mobilt kontor med bærbarbakke¹ og 135 l opbevaringsplads. Oplev førsteklasses komfort designet til at gøre dine ture og daglige arbejde let.

¹ valgfri

kabine-arbejdsområde med 120 V USB-porte

135 l opbevaringsplads

teknologi

openR link med indbygget Google

 

stor 10” skærm

Nyd en af de største skærme på markedet i din Renault Master-varebil med dens smarte openR link-multimediesystem med indbygget Google. Et strømlinet og brugervenlig interface med smartphone-deling for at hjælpe dig på alle dine forretningsrejser.

mere end 50 apps

Gør dit liv lettere med openR link-multimediesystemet med indbygget Google: læs dine e-mails med Vivaldi, få adgang til de værktøjer og Google-tjenester, du har brug for, såsom Google Maps, Google Assistant, naviger med Waze eller betal for en parkeringsplads med EasyPark.

designet til erhvervsbrug

Fordi din tid er kostbar, lader openR link-systemet med indbygget Google dig styre dine rejser, kommunikation eller endda bilens temperatur ved hjælp af Google Assistant, uden at gå på kompromis med din køreoplevelse.

 

… og mere end 9 tilsluttede tjenester fra My Renault-appen

Din smartphone og varebil er konstant forbundet med My Renault og dens fjernservices: tilbageværende køreafstand, nærliggende terminaler, rejseplanlægning og meget mere. My Renault udvikler sig konstant for at gøre dit liv lettere.

 Download MY Renault App:

Google Play

App Store

advarsel ved oplåsning

lokation og tilgængelighed af opladningsstationer

forudindstilling og fjernprogrammering af lastning

human first programmet

20 avancerede førerassistentsystemer

 

parkeringsassistent og bakkamera

Parkeringsassistent bruger sensorer til at guide dig ved at angive tilstedeværelsen af nærliggende forhindringer med hørbar og visuel signalering. Så snart du starter med at bakke, transmitterer kameraet et billede bagud med markører på den centrale skærm (parkeringsassistent er en tilvalgsmulighed).

fodgængersikkerhed

En sensor fortæller føreren, at der skal bremses, hvis der er risiko for sammenstød med en fodgænger. Systemet forstærker opbremsningen, hvis førerens reaktioner er for langsomme, og bremser endda helt, hvis det er nødvendigt.

registrering af cyklister i den blinde vinkel på vejen og i byområder

Blind spot-advarslen (BSW) registrerer tilstedeværelsen af en cyklist eller et køretøj i de bageste sideområder uden for synsfeltet. Et lyssignal i sidespejlene advarer føreren. På passagersiden registrerer en sensor cyklister i den blinde vinkel og aktiverer et hørbart og visuelt signal.

og 17 andre avancerede førerassistentsystemer med human first programmet