1.625 kg | 1.312 mm | 40 | 2 energikilder |
brugbar nyttelast4 |
åbning i siden |
ombygninger produceret |
elektrisk eller diesel |
¹ måling foretaget i WLTP-cyklus, sammenligning af Master L2H2 3,5T dCi 130 og Renault Master 3 fase 2 Blue dCi 135. Intern Renault-undersøgelse.
² måling foretaget i WLTP-cyklus, sammenligning af Master L2H2 E-Tech 87 kW og Renault Master E-Tech Electric 52 kW. Intern Renault-undersøgelse.
³ Google, Android Auto, Google Maps, Waze og andre mærker er varemærker tilhørende Google LLC.
⁴ Renaults interne undersøgelse af benchmark for brugbar nyttelast (27/10/23) E-Tech version 4t og 87 kWh
87 kWh E-Tech 100% elektrisk drivlinje kørerækkevidde¹
1 i L2H2 4T-version afventer certificering
Din smartphone og varebil er konstant forbundet med My Renault og dens fjernservices: tilbageværende køreafstand, nærliggende terminaler, rejseplanlægning og meget mere. My Renault udvikler sig konstant for at gøre dit liv lettere.
Blind spot-advarslen (BSW) registrerer tilstedeværelsen af en cyklist eller et køretøj i de bageste sideområder uden for synsfeltet. Et lyssignal i sidespejlene advarer føreren. På passagersiden registrerer en sensor cyklister i den blinde vinkel og aktiverer et hørbart og visuelt signal.