1.625 kg | 1.312 mm | 40 | 2 energikilder |
brugbar nyttelast4 |
åbning i siden |
mulige ombygninger. Hør din lokal Renault forhandler |
elektrisk eller diesel |
¹ måling foretaget i WLTP-cyklus, sammenligning af Master L2H2 3,5T dCi 130 og Renault Master 3 fase 2 Blue dCi 135. Intern Renault-undersøgelse.
² måling foretaget i WLTP-cyklus, sammenligning af Master L2H2 E-Tech 87 kW og Renault Master E-Tech Electric 52 kW. Intern Renault-undersøgelse.
³ Google, Android Auto, Google Maps, Waze og andre mærker er varemærker tilhørende Google LLC.
⁴ Renaults interne undersøgelse af benchmark for brugbar nyttelast (27/10/23) E-Tech version 4t og 87 kWh
87 kWh E-Tech 100% elektrisk drivlinje kørerækkevidde¹
1 i L2H2 4T-version afventer certificering
*Hør din lokale Renault forhandler om ombygningsmulighederne
Med 2 længder, 2 højder og 4 lastvolumener tilgængelige tilbyder varevognsversionen af den nye Renault Master uendelige muligheder.
L2H2 | L3H2 | L3H3* | |
Lastevolumen (m³) | 10,8 | 13 | 14,8 |
Nyttelastkapacitet (kg) | 1.071 | 1.005 | IK** |
E-Tech nyttelastkapacitet (kg) | 1.625 | 1.547 | IK** |
Samlet længde (mm) | 5.685 | 6.315 | 6.315 |
Samlet længde med trinbræt (mm) | 5.780 | 6.410 | 6.410 |
Maks. lastlængde (mm) | 3.186 | 3.816 | 3.816 |
Samlet bredde (mm) | 2.080 | 2.080 | 2.080 |
Samlet højde (mm) | 2.500 | 2.500 | 2.780 |
Indvendig bredde mellem hjulkasser | 1.730/1.760 | 1.730/1.760 | 1.730/1.760 |
Skydedørens indgangsbredde | 1.312 | 1.312 | 1.312 |
Bagdørens nedre indgangsbredde | 1.537 | 1.537 | 1.537 |
* tilgængelig på et senere tidspunkt
** i 4x4 versionen
Din smartphone og varebil er konstant forbundet med My Renault og dens fjernservices: tilbageværende køreafstand, nærliggende terminaler, rejseplanlægning og meget mere. My Renault udvikler sig konstant for at gøre dit liv lettere.
Download MY Renault App:
Blind spot-advarslen (BSW) registrerer tilstedeværelsen af en cyklist eller et køretøj i de bageste sideområder uden for synsfeltet. Et lyssignal i sidespejlene advarer føreren. På passagersiden registrerer en sensor cyklister i den blinde vinkel og aktiverer et hørbart og visuelt signal.