RENAULT CARE

Sådan gør du din hverdag mere tryg, mere enkel og mere bekvem med vores servicekontrakt.

Renault Captur

OM RENAULT CARE 

Dette er servicekontrakten med alt inklusiv: vedligeholdelse i overensstemmelse med Renault standarder, Renault udvidet garanti og Renault assistance samt dækning af reservedele: forrudeviskere, støddæmpere, bremseklodser og bremseskiver (ekskl. dæk).
 
  • Fabriksgaranti i op til 7 år.
  • Service inkluderet i op til 7 år.
  • Slide deler inkluderet i op til 7 år.
  • Alle serviceeftersyn og reparationer, som indgår, udføres på et autoriseret Renault værksted.
  • Alt arbejde som udføres og alle reservedele som benyttes er originale Renault dele.
  • Du får hjælp, hvorend du er døgnet rundt.
  • Samme udgift hver måned. Du ved altid, hvad du får. Du ved altid, hvad det koster.

 

vælg din løsning og se, hvad det koster

SKRÆDDERSY EN LØSNING EFTER DITT BEHOV

Nu kan du have fuld sikkerhed. Renault Care omfatter service, vedligeholdelse og
nødvendige reparationer inkl. slidtagedele. Aftalens længde kan tilpasses individuelt lige fra 24 måneder til 84 måneder. Kørestrækningen fra 10.000 km
til 200.000 km.
 
Du får flg. fordele:

  • En national service og vedligeholdelseaftale.
  • Fuld kontrol over omkostningerne til service, vedligeholdelse og reparation.
  • En sikker brugtvognsværdi fordi din bil holdes i tip top stand.
  • Yderligere info.

DETTE INDGÅR I RENAULT CARE

VEDLIGEHOLDELSE
Udover almindelig service i henhold til Renaults anbefalinger, dækker vores servicepakke mange af de ekstraomkostninger du normalt selv skal betale for ved service. Du får endda udskiftet tandremmen.   

UDSKIFTNING AF SLIDDELE
Alle dele og materialer udskiftes udelukkende til originale Renault dele. 

REPARATION OG UDSKIFTNING (GARANTIFORLÆNGELSE)
Vi udvider også fabriksgarantien i hele perioden for at give dig og din Renault fuld beskyttelse.

RENAULT ASSISTANCE
Vejhjælp ved drifsstop alle ugens dage året rundt.

OFTEST STILLEDE SPØRGSMÅL

HVORNÅR TRÆDER AFTALEN I KRAFT?
Kontrakten starter i henhold til bilens første registreringsdato og garanti startdato.

HVILKE BETALINGSMETODER TILBYDES
PBS og almindelig bankoverførsel.

HVORFOR MODTAGER JEG IKKE FAKTURA?
Det kan enten skyldes at adressen eller email-adressen ikke er korrekt i vores systemer. Såfremt du ikke har modtaget en faktura kontakt venligst care.nordic@renault.com.

KAN JEG FÅ CARE PRO FAKTURAEN PÅ MIN LEASING ELLER LÅNEFAKTURA?
Det er pt. ikke muligt.

HVAD MENES DER MED EN SERVICE- OG VEDLIGEHOLDELSESAFTALE?
En service- og vedligeholdelsesaftale vedrører udskiftning af dele som betragtes som sliddele som f.eks. bremseklodser, viskerblade, koblingsdele osv. 

OVERKØRTE KILOMETER
Du kan altid øge kilometerantallet eller forlænge kontraktperioden før aftalen udløber. Du behøver blot at informere din forhandler, eller kontakte servicecontract.nordic@renault.com.

HVAD SKER DER HVIS BILEN HAR NÅET ANTALLET AF AFTALTE KILOMETER INDEN DEN AFTALTE TIDSPERIODE UDLØB?
Du kan vælge enten at øge antallet af kilometer eller foretage en endelig fakturaafvikling ved at kontakte servicecontract.nordic@renault.com.