Tænk hvis der var en service- og reparationsaftale der virkede for alle virksomheder, uanset hvilken branche du er aktiv i.
Om du har transportbiler, firmabiler eller begge dele. Sådan en aftale findes nu og den hedder Renault Care Pro.
Serviceaftalen er landsdækkende hvilket betyder du kan servicere din bil på ethvert autoriseret Renault-værksted.
For mere information se nedenfor eller kontakt din forhandler.
*Gælder Care Pro service & reparationsaftale, 36 måneder, i alt 6000 km på alle Renault transportkøretøjer, og for Megane E-Tech 100% elektrisk i alt 5000 km.
PERIODISK VEDLIGEHOLDELSE (SERVICE)
Udover almindelig service efter fabrikkens anbefalinger dækker vores servicepakke nogle af de ekstra omkostninger du normalt selv skal betale for ved service. F.eks er udskiftning af tandrem inkluderet i aftalen.
UDSKIFTNING AF SLIDDELE
Alt slides med tiden, også bildele. Men bare rolig, med Care Pro udskifter vi dele som kobling, støddæmpere, viskerblade, bremseskiver, tændrør, pærer med originale Renaultdele for at sikre bilens gensalgsværdi. Sliddelene der udskiftes er knyttet til bilens alder og kilometertal. For yderligere information kontakt venligst din forhandler. Sliddele som dæk og elbilbatteri er ikke inkluderet.
UDVIDET GARANTI
Care Pro´s udvidede garanti dækker mekaniske, elektriske og elektroniske dele.
RENAULT ASSISTANCE
Vejhjælpen som er inkluderet i Care Pro er gyldig hver dag døgnet rundt i tilfælde af en bilfejl. Den dækker dog ikke i tilfælde af punktering, hvis du har tanket forkert brændstof, mistede nøgler, uopladet elbil mv.
HVORNÅR STARTER AFTALEN?
På bilens første registreringsdato som også er bilens garantistartdato.
HVILKE BETALINGSMULIGHEDER TILBYDES?
Månedlig fakturering via PBS eller bankoverførsel, eller en engangsbetaling for hele perioden.
HVORFOR MODTAGER JEG IKKE EN FAKTURA?
Det kan skyldes din adresse eller e-mailadresse ikke er korrekt i vores systemer. Kontakt venligst servicecontract.nordic@mobilize-fs.com for at opdatere oplysningerne.
KAN JEG FÅ EN CARE PRO FAKTURA PÅ MIN LEASING ELLER LÅNEFAKTURA?
Desværre ikke pt.
HVAD BETYDER REPARATIONSAFTALE?
Reparationsaftaler skal ikke forbindes med bilforsikring eller bilskadeforsikring, men henviser til udskiftning af dele, der anses for sliddele når det er nødvendigt. F.eks bremseklodser, viskerblade, koblingsdele.
HVIS NU MIN KØRSEL AFVIGER I FORHOLD TIL AFTALEN?
Du kan til enhver tid ændre kilometertallet inden aftalen udløber. Kontakt venligst servicecontract.nordic@mobilize-fs.com for at modtage en ny pris og foretage ændringen. Det samme gælder ændringer i kontraktperioden.