Renault Care Pro kampagne

Tilkøb markedets mest attraktive serviceabonnement Renault Care Pro ifm. etablering af erhvervsleasingaftale hos Nordania på ny Renault varebil*

kampagnepris fra 99 KR/MD.*

Giv din bil hvad den fortjener. Renault Care Pro er et Renault certificeret produkt som giver dig en komplet vedligeholdelse af din bil til en fast månedlig abonnementspris. Renault Care Pro indeholder Renault Original Service, udskiftning af sliddele**, forlænget sikkerhed samt Renault assistance i hele abonnementets løbetid. Abonnementet løber i maksimalt 72 måneder og 250.000 km.
 

Renault Care Pro passer godt på din bil:

  • Landsdækkende service- og reparationsabonnement som gælder hos samtlige autoriserede Renault værksteder
  • Bilen serviceres efter Renault-fabrikkens anbefalinger
  • Vi udskifter sliddele og påfylder olie, jævnfør fabrikkens forskrifter**
  • For maksimal tryghed får du en forlænget Care sikkerhed med i hele perioden.
  • Du kan også føle dig tryg ved arbejde uden for Danmarks grænser, da Renault assistance i hele Europa også er inkluderet.
  • Og selvfølgelig anvendes altid Renault originale reservedele for at opretholde din bils kvalitet.

 

Kontakt din forhandler direkte for at få et Care Pro tilbud:

find forhandler

*Prisen afhænger af valgt løbetid og antal kilometer. Det viste eksempel er med 36 md. løbetid / maks. 50.000 km. Prisen er ekskl. moms og gælder for ny Renault varebil af modellen: Express, Kangoo Diesel, Kangoo E-Tech Electric, Trafic Diesel, Master Diesel og Megane E-Tech Electric Van.
Kampagneprisen på Care Pro Autoriseret Service- og Reparationsabonnement gælder kun i forbindelse med etablering af finansiel erhvervsleasingaftale hos Nordania på ny Renault varebil af modellen: Express, Kangoo Diesel, Kangoo E-Tech Electric, Trafic Diesel, Master Diesel og Megane E-Tech Electric Van med 1. registreringsdato fra 1. september 2023 til og med 31. december 2023.
Tilbuddet kan ikke kombineres med andre tilbud eller rabatter etc.
Finansiel erhvervsleasingaftale tegnes hos Nordania og Care Pro Autoriseret Service- & Reparationsabonnement tegnes hos Mobilize. Leasingydelse opkræves af Nordania og Service- & Reparationsabonnement opkræves af Mobilize.

** Vi udskifter sliddele såsom støddæmpere, viskerblade, bremseskiver/klodser, tændrør og pærer afhængig af bilens alder, km stand samt seneste udskiftning, jævnfør fabrikkens udskiftningsintervaller.

OFTEST STILLEDE SPØRGSMÅL

HVORNÅR STARTER AFTALEN?
På bilens første registreringsdato.

HVAD ER DEN KORTEST MULIGE ABONNEMENTSPERIODE?
36 måneder

HVAD ER DEN LÆNGST MULIGE ABONNEMENTSPERIODE?
72 måneder

HVAD SKER DER HVIS JEG KØRER FLERE KM END ABONNEMENTSAFTALEN INDEHOLDER?
Du kan til enhver tid ændre kilometertallet, inden abonnementet udløber. Kontakt venligst service teamet på care.nordic@mobilize-fs.com og hør hvad ændringen af km-antal vil betyde for din abonnementspris. Det samme gælder ændringer i abonnementsperioden. 

HVORFOR MODTAGER JEG IKKE EN FAKTURA?
Det kan skyldes at din adresse og/eller e-mail ikke er korrekt i vores system. Kontakt venligst vores service team på care.nordic@mobilize-fs.com for at få opdateret dine oplysninger. Angiv din bils registrerings nr. som reference. 

KAN JEG FÅ CARE PRO ABONNEMENTET SAT PÅ MIN LEASING FAKTURA?
Finansiel Erhvervs Leasing aftale tegnes hos Nordania og CARE Pro Autoriseret Service- & Reparationsabonnement tegnes hos Mobilize. Leasingydelse opkræves af Nordania og Service- & Reparationsabonnement opkræves af Mobilize. Du kan derfor ikke modtage en samlet faktura.