Et operativsystem forbundet til Cloud* styrer og analyserer data for at hjælpe køretøjer med at udvikle sig gennem hele deres livscyklus og tilføre dem nye funktioner og tjenester.
*datasky (computing cloud)
Takket være beregningsevnen i SDV*-arkitekturen kan normalt slid på visse dele overvåges i realtid. Fjernbaseret diagnosticering kan bruges til at forudse vedligeholdelsesbehov og udføre korrektioner for at optimere omkostninger og tilgængelighed.
*køretøj designet omkring software (Software Defined Vehicle)
Køretøjer med SDV*-teknologi drager fordel af applikationer tilpasset specifikke brancher som køletransport, medicinske og sikkerhedsmæssige formål eller logistik i realtid gennem geolokalisering og georeferencer.
*køretøj designet omkring software (Software Defined Vehicle)
Ny Renault Trafic, Goelette og Estafette er bygget på samme platform og udstyret med en ny generation af motorer, som gør varebilerne mere effektive. Der er to batterimuligheder: ét til langdistancekørsel med en rækkevidde på 450 km* og ét til erhvervskunder, der primært arbejder i byområder.
*afventer WLTP-certificering for ny Renault Trafic E-Tech electric
Den nye 800 V-teknologi er den første af sin slags i en varebil i Europa. Den muliggør hurtigere opladning og gør hverdagen lettere: batteriet går fra 15 til 80 % kapacitet på under 20 minutter*.
*på DC-lynladestation
Med dimensioner optimeret til adgang til alle typer parkeringspladser er den nye Renault Trafic designet til bykørsel. Den indvendige plads giver et lastrum på 5,1 m³ i L1-versionen og 5,8 m³ i L2-versionen.
højde
1,9 m
rækkevidde op til*
450 km
*afventer WLTP-certificering for ny Renault Trafic E-Tech electric
Renault Goelette fås i tre versioner: chassis-cab, højvolumen og tipper – så den kan tilpasses mange forskellige behov. Den praktiske fleksibilitet gør det muligt at få opbygget chassiset, så det passer præcist til din forretning.
maks. lasteevne
1,4 t
maks. kassevolumen*
15 m³
*version med hævet kabinegulv