fremtidige elektriske varebiler

Renault genopfinder den urbane varebil

med en ny 100 % elektrisk platform, produceret i Europa, er vores løsninger mere kompakte, adrætte og rummelige.

hyperforbundet og skalerbar – vores fremtidige elektriske varebiler er bygget op omkring software takket være SDV "Software Defined Vehicle" arkitekturen.

forbindelse og intelligens

Et operativsystem forbundet til Cloud* styrer og analyserer data for at hjælpe køretøjer med at udvikle sig gennem hele deres livscyklus og tilføre dem nye funktioner og tjenester.

*datasky (computing cloud)

forudsigelse af vedligeholdelse

Takket være beregningsevnen i SDV*-arkitekturen kan normalt slid på visse dele overvåges i realtid. Fjernbaseret diagnosticering kan bruges til at forudse vedligeholdelsesbehov og udføre korrektioner for at optimere omkostninger og tilgængelighed.

*køretøj designet omkring software (Software Defined Vehicle)

din forretning, dit personlige køretøj

Køretøjer med SDV*-teknologi drager fordel af applikationer tilpasset specifikke brancher som køletransport, medicinske og sikkerhedsmæssige formål eller logistik i realtid gennem geolokalisering og georeferencer.

*køretøj designet omkring software (Software Defined Vehicle)

forenklet kørsel

ny generation af motorer

Ny Renault Trafic, Goelette og Estafette er bygget på samme platform og udstyret med en ny generation af motorer, som gør varebilerne mere effektive. Der er to batterimuligheder: ét til langdistancekørsel med en rækkevidde på 450 km* og ét til erhvervskunder, der primært arbejder i byområder.

*afventer WLTP-certificering for ny Renault Trafic E-Tech electric

lynopladning

Den nye 800 V-teknologi er den første af sin slags i en varebil i Europa. Den muliggør hurtigere opladning og gør hverdagen lettere: batteriet går fra 15 til 80 % kapacitet på under 20 minutter*.

*på DC-lynladestation

adræt og kompakt

Forenklet manøvrering og parkering sparer tid for erhvervskunder. Med den nye 100 % elektriske platform tilbyder ny Renault Trafic og Goelette E-Tech electric en venderadius på 10,3 m – samme som Renault Clio.

opdag vores fremtidige elektriske varebiler

ny Renault Trafic E‑Tech electric

Med dimensioner optimeret til adgang til alle typer parkeringspladser er den nye Renault Trafic designet til bykørsel. Den indvendige plads giver et lastrum på 5,1 m³ i L1-versionen og 5,8 m³ i L2-versionen.

højde
1,9 m

rækkevidde op til*
450 km

*afventer WLTP-certificering for ny Renault Trafic E-Tech electric

et navn, der er synonym med succes

Lanceringen af Renault Trafic i 1980 gjorde modellen til en målestok på markedet for lette varebiler. Med denne arv i ryggen fører fjerde generation – nu 100 % elektrisk – en teknologisk revolution. Den effektive volumen er optimeret i forhold til bilens størrelse. Den moderne identitet fremhæves af en højteknologisk lyssignatur og et instrumentbræt med 10'' og 12'' skærme.

optimale proportioner

3D-formet baglygtesignatur

målestok for lette erhvervskøretøjer

højteknologisk instrumentbræt

forrude i tre sektioner for maksimalt udsyn

Renault Estafette E‑Tech electric

Ergonomisk og let at håndtere – Renault Estafette er perfekt til bymiljøer. Skydedøre i siden og et lodret baggardin gør lastning nem og sikker. Højden gør det muligt for en 1,90 m høj chauffør at stå oprejst.

højde
2,6 m

længde
5,27 m

ikonisk

Født i 60’erne. Renault Estafette gør comeback og revolutionerer igen varebilsverdenen, nu i en urban og højteknologisk version med en elektrisk drivlinje. Dens kompakte størrelse gør den let at manøvrere i byen. Med ét tryk på en knap åbnes døren til lastrummet automatisk, og advarselsblinket aktiveres.

størrelse tilpasset bymiljøer

gardin åbnes med én bevægelse – blot én hånd

ikonisk navn

hævet førersæde med panoramaudsyn

hurtig og sikker adgang til lastrummet

klapsæde til lejlighedsvis brug

automatisk åbningsknap til indvendig skillevæg

Renault Goelette E‑Tech electric

Renault Goelette fås i tre versioner: chassis-cab, højvolumen og tipper – så den kan tilpasses mange forskellige behov. Den praktiske fleksibilitet gør det muligt at få opbygget chassiset, så det passer præcist til din forretning.

maks. lasteevne
1,4 t

maks. kassevolumen*
15 m³

*version med hævet kabinegulv

alsidighed siden 1956

Renault Goelette var robust, modulopbygget og holdbar – og det vil den fortsat være. Moderniseret med en elmotor, er Renault Goelette chassis-cab-versionen af den nye Renault Trafic, som opfylder erhvervskunders specifikke behov. Med et bredt udvalg af opbygninger og et netværk af Renault Pro+ certificerede opbygningsværksteder kan den tilpasses enhver opgave.

komplet udvalg af opbygninger

struktur designet til skræddersyet opbygning

karakteristisk logo

robust instrumentbræt

10'' og 12'' skærme vinklet mod føreren

opdag