
fremtidige elektriske varebiler
Renault genopfinder den urbane varebil
med en ny 100 % elektrisk platform, produceret i Europa, er vores løsninger mere kompakte, adrætte og rummelige.
hyperforbundet og skalerbar – vores fremtidige elektriske varebiler er bygget op omkring software takket være SDV "Software Defined Vehicle" arkitekturen.
forbindelse og intelligens
Et operativsystem forbundet til Cloud2 styrer og analyserer data for at hjælpe køretøjer med at udvikle sig gennem hele deres livscyklus og tilføre dem nye funktioner og tjenester.
²datasky (computing cloud)


forudsigelse af vedligeholdelse
Takket være beregningsevnen i SDV¹-arkitekturen kan normalt slid på visse dele overvåges i realtid. Fjernbaseret diagnosticering kan bruges til at forudse vedligeholdelsesbehov og udføre korrektioner for at optimere omkostninger og tilgængelighed.
¹køretøj designet omkring software (Software Defined Vehicle)


din forretning, dit personlige køretøj
Køretøjer med SDV1-teknologi drager fordel af applikationer tilpasset specifikke brancher som køletransport, medicinske og sikkerhedsmæssige formål eller logistik i realtid gennem geolokalisering og georeferencer.
1køretøj designet omkring software (Software Defined Vehicle)


forenklet kørsel
ny generation af motorer
ny Renault Trafic og Estafette er bygget på samme platform og udstyret med en ny generation af motorer, som gør varebilerne mere effektive. Der er to batterimuligheder: ét til langdistancekørsel med en rækkevidde på 450 km1 og ét til erhvervskunder, der primært arbejder i byområder.
1afventer WLTP-certificering for ny Renault Trafic E-Tech electric


lynopladning
Den nye 800 V-teknologi er den første af sin slags i en varebil i Europa. Den muliggør hurtigere opladning og gør hverdagen lettere: batteriet går fra 15 til 80 % kapacitet på under 20 minutter2.
2på DC-lynladestation


adræt og kompakt


opdag vores fremtidige elektriske varebiler
ny Renault Trafic E‑Tech electric
Med dimensioner optimeret til adgang til alle typer parkeringspladser er den nye Renault Trafic designet til bykørsel. Den indvendige plads giver et lastrum på 5,1 m³ i L1-versionen og 5,8 m³ i L2-versionen.
højde
1,9 m
rækkevidde op til1
450 km
1afventer WLTP-certificering for ny Renault Trafic E-Tech electric


et navn, der er synonym med succes
Lanceringen af Renault Trafic i 1980 gjorde modellen til en målestok på markedet for lette varebiler. Med denne arv i ryggen fører fjerde generation – nu 100 % elektrisk – en teknologisk revolution. Den effektive volumen er optimeret i forhold til bilens størrelse. Den moderne identitet fremhæves af en højteknologisk lyssignatur og et instrumentbræt med 10'' og 12'' skærme.





Renault Estafette E‑Tech electric
højde
2,6 m
længde
5,27 m

ikonisk
Født i 60’erne. Renault Estafette gør comeback og revolutionerer igen varebilsverdenen, nu i en urban og højteknologisk version med en elektrisk drivlinje. Dens kompakte størrelse gør den let at manøvrere i byen. Med ét tryk på en knap åbnes døren til lastrummet automatisk, og advarselsblinket aktiveres.







masser af muligheder
ny Renault Trafic fås i tre versioner: chassis-cab, højvolumen og tipper – så den kan tilpasses mange forskellige behov. Den praktiske fleksibilitet gør det muligt at få opbygget chassiset, så det passer præcist til din forretning.
maks. lasteevne
1,4 t
maks. kassevolumen2
15 m³
2version med hævet kabinegulv


alsidighed skabt til dine behov
ny Renault Trafic opfylder erhvervskunders specifikke behov. Med et bredt udvalg af opbygninger og et netværk af Renault Pro+ certificerede opbygningsværksteder kan den tilpasses enhver opgave.



