Service og reparationsaftaler for virksomheder.
Indgår i Renault Care Pro:
Nu kan du forenkle og skræddersy din virksomheds vognpakke med Renault Care Pro, der dækker service, vedligeholdelse og nødvendige reparationer inkl. sliddele. Længden på kontrakten kan justeres til alt fra 24 måneder til 84 måneder, og den samlede kilometertal fra 1000 til 25000 kilometer.
For virksomheder tilbyder Care Pro følgende fordele:
En national service og reparationsaftale i hele Danmark.
Fuld kontrol over omkostningerne ved service, vedligeholdelse og reparation af biler. Yderligere info.
En bedre gensalgsværdi ved at holde bilen i top stand.
Din virksomhed betaler en fast månedlig omkostning. Nedenfor kan du se hvad aftalen indeholder.
VEDLIGEHOLDELSE SERVICE
Udover almindelig service i henhold til Renaults anbefalinger, dækker vores servicepakke mange af de ekstraomkostninger du normalt selv skal betale for ved service. Du får endda udskiftet tandremmen.
Sikkerhedskontrol
Funktionskontrol
Udskifting af motorolie/oliefilter/pakninger
Intervalgforlængelse
Tændrør, luftfilter, tandrem
Slitagetjek
Udskiftning af aircon
Udskiftning af kølervæske
UDSKIFTNING AF SLIDDELE
Alle dele og materialer udskiftes udelukkende til originale Renault dele.
Bremsedele
Affjedring
Dæmpere
Koplingsdele
Pærer
Batteri
Partikelfilter
Katalysator
Viskerblade
REPARATION OG UDSKIFTNING (UDVIDET GARANTI)
Vi udvider også fabriksgarantien i hele perioden for at give dig og din bil fuld beskyttelse.
Motor
Gearkasse
Turbo
Styreelektronik
Insprøjtning
Svinghjul
Drivaksel
Regulering
Chassis
AC/ECC
Kobling
Bremsesystem
Signalering
Fjerdring
Drivaksel og styring
Udstødning
Katalysator
Partikelfilter
Elektronisk udstyr
Pærer
Døre og vinduer
Interiør
Spejle
RENAULT ASSISTANCE
Vejhjælp ved drifsstop alle ugens dage året rundt.
HVORNÅR TRÆDER AFTALEN I KRAFT?
Kontrakten starter i henhold til bilens første registreringsdato og garanti startdato.
HVILKE BETALINGSMETODER TILBYDES
PBS og almindelig bankoverførsel.
HVORFOR MODTAGER JEG IKKE FAKTURA?
Det kan enten skyldes at adressen eller email-adressen ikke er korrekt i vores systemer. Såfremt du ikke har modtaget en faktura kontakt venligst care.nordic@renault.com.
KAN JEG FÅ CARE PRO FAKTURAEN PÅ MIN LEASING ELLER LÅNEFAKTURA?
Det er pt. ikke muligt.
HVAD MENES DER MED EN SERVICE- OG VEDLIGEHOLDELSESAFTALE?
En service- og vedligeholdelsesaftale vedrører udskiftning af dele som betragtes som sliddele som f.eks. bremseklodser, viskerblade, koblingsdele osv.
OVERKØRTE KILOMETER
Du kan altid øge kilometerantallet eller forlænge kontraktperioden før aftalen udløber. Du behøver blot at informere din forhandler, eller kontakte servicecontract.nordic@renault.com.
HVAD SKER DER HVIS BILEN HAR NÅET ANTALLET AF AFTALTE KILOMETER INDEN DEN AFTALTE TIDSPERIODE UDLØB?
Du kan vælge enten at øge antallet af kilometer eller foretage en endelig fakturaafvikling ved at kontakte servicecontract.nordic@renault.com.